The Vipers Rythm Trio
Zondag 23/08/26 : 13.30 – 17.00 uur
Zizalie (zang), Lee Lebens (gitaar), Jean Debry (bas)
Maakt U zich klaar om te swingen: The Vipers Rhythm Band neemt U rechtstreeks mee naar de jaren twintig!
U duikt in de sfeer van zwoele New Yorkse avonden tijdens de drooglegging, ontdekt feesten die zo uit The Great Gatsby lijken te komen en laat U meevoeren door de klanken van de orkesten van de Cotton Club. Deze jazzgroep laat U de mooiste momenten van de roaring twenties opnieuw beleven.
Voor deze gelegenheid treden ze op als trio, in een meer intieme bezetting.